Opskrivning til plads i Egebo Børnehave

Ønsker du at skrive dit barn op til plads i Egebo Børnehave, skal du benytte dig af selvbetjeningsløsningen på den Digitale pladsanvisning.

Vi gør opmærksom på, at når forældre siger ja tak til en vuggestueplads i integreret institution, så sletter systemet automatisk eventuelle andre ønsker, fx ønsket om at gå i Egebo Børnehave. Det skyldes at barnet som udgangspunkt, forventes at fortsætte i den integrerede institution frem til skolestart. Ønsker forældrene ikke dette, skal de selv aktivt skrive deres barn op på ny via digital pladsanvisning (de får selvfølgelig deres tidligere anciennitet med)

Man er er ikke sikret en plads i Naturbørnehaven hvis man er skrevet op i Egebo Børnehave og vise versa. Hvis du også vil skrive dit barn op til Naturbørnehaven skal du benytte dig af selvbetjeningsløsningen på den Digitale pladsanvisning